08 noiembrie, 2011

Urmeaza concertele-n Romania!

E fain acasa! Inca orele mele de somn sunt ciudate dar ma repliez curind. Mi-am dat vreo doua saptamini sa “m-asez” dupa care am o pofta teribila sa umblu prin tara.

In sfirsit urmeaza toate cintarile despre care povesteam cind eram departe. Prietenul si camaradul de scena Silvan Stancel abia asteapta sa ne continuam aventurile. In principiu am raspuns si vom raspunde celor mai multe invitatii la concerte, ramine doar sa ne organizam.

Daca aveti vreo idée, daca ne vreti in orasul vostru, dati-ne de veste (ovidiu@ovidiuscridon.ro)

Pe curind, prieteni!

6 comentarii:

florin voda spunea...

Camarade,
E fain acasa nu zic, dar nu uita ca Romania sufera si are nevoie de reactia si atitudinea persoanelor publice. :-)
Da, e adevarat, poti spune ca nu are rost...dar o sa vezi cum in Romania, capitalul va incepe sa faca regulile democratiei iar libertatile individuale vor fi restranse daca nu chiar anihilate...E, atunci se poate zice ca e prea tarziu...Numai bine, succes ,cu tot dragul, Florin

Unknown spunea...

Camaradee, mai intii, lumea trebuie sa-nteleaga ca tu traiesti in Canada.

Cu toata prietenia si cu tot dragul, observatia ta are mai mult tenta politica, ori eu vreau sa cred ca intimplarile mele sunt unele culturale. Iar atitudinea mea o exprim prin muzica. Asta-i politica mea!

Dar ma bucur mult de "vizita". Te mai astept! :)

Unknown spunea...

Superb :) abia astept concert in Bucuresti. Iti urmaresc cu drag blog-ul precum ti-am spus si pe facebook.

Unknown spunea...

Te-astept cu drag, Paula. Primul in Bucuresti este pe 28 nov. la Muzeul Taranului Roman.
Revin cu amanunte :)

Anonim spunea...

Ati ratat Cta din turneul vostru...faceti ceva si in sensul asta! :-)

Unknown spunea...

... asa-i :) ... in primul turneu am ratat Constanta si multe, multe alte locuri.

Dar facem ceva pentru asta:
-II ANUNTAM PE TOTI ORGANIZATORII DE SPECTACOLE INTERESATI SI SERIOSI CA SUNTEM DISPUSI SA CINTAM ORIUNDE-N TARA IN CONDITII DECENTE.

Pin-atunci, Sarbatori frumoase!

...

Sunt obişnuit să descriu pe larg proiecte de marketing, analize de publicitate media, rapoarte şi planuri de vânzări despre care-aş putea vorbi fără să mă repet câteva zile bune, însă dacă mă-ntorc la omul Ovidiu Scridon în încercarea de-al descrie, simt un discomfort. Pe de-o parte pentru că în timp am descoperit fascinaţia celor care-i lasă pe alţii să vorbească despre ei, iar pe de alta, gândindu-mă că uneori, totuşi, modestia ţine de mediocritate, nu ştiu care parte din viaţa mea mă caracterizează cel mai bine.
Cu siguranţă prima tentaţie ar fi să spun ceva despre "românul din America", pentru că e cea mai spectaculoasa călătorie care simt că m-a schimbat profund, însă povestea am aşternut-o în ceea ce-o să apară sub numele de "Cum am descoperit America", şi nu vreau să dezvălui nimic din această carte. Mă gândesc uneori la alte momente din viaţa mea, cum ar fi studenţia, atunci când credeam cu toată convingerea că drumul meu o va lua prin muzică ori prin poezie, însă şi partea aceasta e undeva departe şi-n urma ei, nenumarate amintiri: tabere, festivale, concerte, baluri studenţeşti, cenacluri, concursuri, premii, un album de muzică folk, "Intr-o zi...", un volum de versuri, "Portretul unui gând", etc, etc, etc.
Despre origini chiar nu-mi vine să vorbesc acum pentru că nu-mi plac patetismele însă recunosc că mi-e dor deseori de liniştea din Ardeal, de colegii de liceu din Cluj, de anii petrecuţi în Regie şi-n Agronomie, de petrecerile date prin căminele de fete, ... şi-atât! ... în rest fac ceea ce-am făcut întotdeauna: ... mă străduiesc să mă bucur de fiecare clipă.